söndag 27 februari 2011

okänslig el...?

Idag fick jag ett samtal från en människa som jag lägger bakom mig, som är en av de 3 som var med o hjälpte mitt ex o skrutts far att kidnappa skrutt för några år sen.

Vi vänta att skrutts bio-farmor skulle ringa, vi har aldrig under mina 10 år som gift med hennes son gillat varandra en mindre nu då hon är en av de 3 som underlätta kidnappningen o månaderna efter.
Iaf vi har en tel polisen godkänt för att biofarfar ska kunna ringa nångång.
Idag trodde jag de skulle ringa så vi hade just den tel med när vi gick in hit till gårdsfarmor.

Då ringer en av de tre A kan vi döpa mänskan till på den tel o berättar att hennes sambo sen 37år gått bort, han ska ha dödt i början av feb nere i italien o hon mådde såååå dåååligt.
Så fortsatte hon mala på o jag kände mig trygg inne hos gårdsfarmor o gårdsfarfar för jag hade slagit på högtalaren så de satt o lyssna de med.

Begravningen skulle vara 8 mars på intenationella jävla kvinnodagen o nu kände jag hur arg jag blev för nu trodde jag inte längre på detta snack utan var helt övertygad om att det var nåt nytt skit de börjat med.
De var ju med att försöka få mig ur jordelivet men just 8 mars såg jag rött sa ett par sanningens hårda ord o la på luren.

17.08 den 8 mars 06 kidnappades skrutt av deras far o hon som ringde o hennes nu döda sambo o biofarmor hjälpte till att hålla skrutt gömd hela tiden.

Hatar den jävla 8 mars sen dess skrutt var 6 månader då!

Nu slänger jag mig på luren o ringer biofarmor o berättar vad jag just hört o antingen säger hon sanningen el så gör hon det inte men hon bekräftar att hon läst en dödsannons i lokaltidn på en med exakt samma namn o närmast anhörig med exakt samma namn o att dödsfallet skett i italien.

Det sa hon utan att jag berättat allt så nu vet jag inte...
Samtidigt känner jag att jag bryr mig inte det minsta om han lever el är död o om hon mår skit.
Totalt okänslig är jag på den fronten.

Hemska okänsliga jag

1 kommentar:

  1. Har inte följt hela din blogg men det verkar inte som att du har haft det så lätt. Men varför ska du behöva bry dig om det gamla? Finns ingen anledning. Skit i de där gamla "bekanta" och tyck om och bry dig om de du har i din närhet nu istället.
    Finns inge idé att lägga ner en massa energi på dessa människor som bara ger dålig energi tillbaka.
    Sköt om dig!

    SvaraRadera