fredag 11 februari 2011

dag 11

Ja jag finns kvar har bara haft så vansinnigt ont i min handled sen då jag blev påkörd att det gör ont bara jag trycker på bokstäverna, men kom på att jag kan köra pekfingervalsen med friska handen.

Idag blir jag hemma o arbetar har en mängd att läsa in o lära inför mina nya uppgifter så det kunde jag göra hemma enl min boss o just nu är jag glad för det då vi har snöstorm utanför fönstret.

Cambridgen funkar är verkligen inne i en bra period nu så jag hänger med bara o är lycklig.
Håller med en av dem jag följer är oxå pigg pigg pigg ständigt men beror på cambridgen tror jag för så här lite brukar jag verkligen inte sova normalt sett.
Men det är samtidigt härligt för jag är inte trött el ens seg.
Ikväll ska jag unna mig ett härligt oljebad, tänker det borde funka om jag stoppar gipshanden i en påse el vad tror ni?


Hur har ni all det idag?

2 kommentarer:

  1. Häärligt att vara pigg du med! :)
    Jag vet inte om det är min dator som felet ligger men det är jätte krånglit att kommentera din blogg, tar flera försök innan det lyckas. Men jag är här inne varje dag och läser i alla fall :)
    Hoppas du får en bra helg!

    Kim / kimengstrom.com

    SvaraRadera
  2. Älskade sis har glömt av att läsa här haft så mycket att göra.
    Vad fint du har i designfoten all glädje till er nu
    Kramar till er alla

    SvaraRadera