torsdag 24 februari 2011

dag 23

Det var igår men då orka jag inte skriva.

Hade ett långt peppande samtal med min kompis ct hon verkligen fick mig att fortsätta cambridge för just igår var jag på g att strunta i ren kur.
Är det vad jag vill?
Nix det är det inte så jag kämpar på idag med.

Idag dag 24 ska jag köra vidare på ren kur hemma o jag ska färga håret tänkte jag så blir lite nytt i min sjuka tristess.
Jag har magsår men inte pga att jag kör ren kur utan pga av stress o tjafs under lång tid.
Så även idag blir jag hemma men imorgon ska jag till jobbet igen.
Älskar snö vinter o kyla men just nu vill jag ha vår inte 25 minusgrader

Vad gör ni idag?

1 kommentar:

  1. Sv: Tack! Ja, nu känner jag mig riktigt motiverad!

    Vad duktig du är som fortsätter, fastän det känns tungt.

    SvaraRadera