måndag 14 februari 2011

dag 14

Just nu känner jag mig lite deppig kanske just för det är kärleksdagen som skrutten säger o jag är långt ifrån.

Lite senare idag ska jag unna mig massage tänkte det är en bra grej för mig just nu annars har det funkat med cambridgepåsarna men inte vattnet.
Just vattnet kände jag att jag inte tänkte lägga energi på det mer en att jag drack lite ibland men just mängden är för mig ovidkommande just nu
har ätit en fantastisk underbart god middag o är såå mätt.

Tack hasse för restaurang tipset tur du reser mycket o har bra smak :-)
detta var verkligen ett guldställe som jag lägger på minnet.
Jag tror att vad jag en skulle föreslå för land så har du varit där o kan tipsa om bra restaurang o spa.
Har du varit i gabon förresten?

Nåja nu ska jag avnjuta mitt ny beställda gröna te.
Visste ni förresten att människor som dricker grönt te har mindre benägenhet att bli deprimerade än om man väljer annan dryck.
Det ska bero på att aminosyreteinet i grön te får hjärnan att släppa ifrån sig en extra portion av "feel ggood"-substansen seretonin.

7 kommentarer:

  1. Jo visst har jag varit i Gabon gjorde ett arbete där i börjarn av 2000.
    Roligt att du gilla restaurangen passa på att njuta av din tid där nere nu o stora kram på valentindagen

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtansdag till mitt älskade barn och barnbarn önskar er allt gott i livet

    SvaraRadera
  3. Kramar till min yster och favvoskruttar på denna hjärta dag.

    Ni är i mitt hjärta jämt var en ni lever och bor

    SvaraRadera
  4. Älskade kusin vitamin alla hjärtan till er

    SvaraRadera
  5. Vill bara säga fina du att skrutt sover nu, vi har fått så mycket glädje denna "kärleksdag"
    sov lugnt i natt så möter vi upp vid tåget

    Var lugn fina goa du allt är bra här

    SvaraRadera
  6. Sis tänker bara tala om att jag/vi älskar er och saknar er.

    Hjärtan till er alla

    SvaraRadera
  7. Pga mitt jobb har jag med fått flytta utomlands och bo långt från nära och kära, visst är det tufft ibland att inte ses, men får du chansen ta den då för man lär sig otroligt mycket om ett nytt land, ny kultur och nytt språk.
    Tänk vilken lärdom ni kommer få av livet som ni kan få glädje av.

    Jag reser mycket i jobbet även nu för tiden och träffar mycket människor i deras vardag precis som du själv göra i dina vardag och i ditt arbete.

    Jag blir fortfarande berör av människor och hur de har det men jag har under alla mina år bara träffat en som berört mig så djupt och som fått mig så engagerad och det är DU eller faktiskt NI.
    Jag blev berörd av er historia och är fantastisk glad att fått träffat dig, bara att få samtala en dag känner jag har förändrat mig som människa.

    Tack för att du tog dig tid och tack för att du öppnat upp mina ögon för hur livet kan se ut och för att jag fått ta del av din klokskap
    Tack för ditt förtroende och att jag får äran att jobba vidare med dig.

    En varmare och ödmjukare människa får iallafall jag leta efter.

    Min mor har varit min förebild i alla år men hon har en stark konkurent i dig vill jag lova så ta hand om dig o ta vara på nuet

    SvaraRadera