tisdag 15 februari 2011

målkarta

Just nu sitter jag o filurar på min målkarta det enda jag vet är att den ska öka mina motivation att nå mina mål o delmål o den ska vara tydlig!
Ha du gjort din måltavla?

Jag gör en enkel med mina tankar på mina mål, delmål, visioner, ev hinder o hjälpmedel har jag med en så länge så försöker jag nu förstärka detta med positiva bilder o markera vart efter jag gå i hamn med varje delmål.
Ni kan låta er fantasi flöda när ni gör er

Jag tänker att på detta enkla sätt så ser jag att det verkligen händer nåt o att jag kommer närmare mitt slutmål o ibland kanske jag måste göra en målförändring el ta en annan väg en vad jag tänkt från början men det håller mig ändå fokuserad på huvudmålet.
Bäst av allt jag har min måltavla synlig så jag ser den jämt o ja jag tror just nu att det hjälper mig när motivationen är lite mindre.

Hur tänker ni o har ni en egen måltavla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar