torsdag 3 februari 2011

dag 3

Cambridge ren kur dag 3

Jag hänger med, har ont i huvudet, fryser o det kan ju ha att göra med att det blåser nåt så gräsligt, så jag spänt mig när jag varit ute o att det har regnat o nu skiner solen.
Vädret idag har varit mer ombytlig en mitt humör vid värsta pms-dagen!

Nåja nu ska vi snart gå iväg till rådgivaren o handla mer cambridgepåsar, blir ingen vägn+mätn idag när skrutt är med.
Sen blir det hem o få i den sista vattenlitern o fixa kvällsmaten till skrutt som valde vitkålssallad o rödbettsbiffar i kväll.

Sen ska vi bara myspysa

Själv tänker jag lite senare ta en grönsakspåse.

Vad gör ni?

1 kommentar:

  1. Jag sitter och väntar på flyget som är försenat men som ska komma snart.
    Mycket jobb med lite sömn är ingen bra kombination när flyget är försenat.
    Kanske kommer jag hem imorgon
    Längtar

    SvaraRadera