onsdag 2 februari 2011

dag 2

Jag jag är inne på ren kur dag 2 igen...

Idag har varit en frusen dag så mycket te har det gått åt känt mig lite knas i huvudet men ändå så härdar jag ut.

Just tiden mellan 15-17 tycker jag är jobbig då är det et enormt sug men det är kanske typiskt mig för det suget har jag även när jag inte kurar.

Jag försöker hålla normala tider så det funkar med livet i stort så:
06.30 är det frukost påsen som gäller med vatten te o kaffe
12.30 då har jag fått i mig lunchpåsen med vatten te o kaffe
1830-20 tar jag kvällspåsen med lite te.

När de andra äter kvällsmat tar jag min sista liter vatten för att slippa springa på toa hela natten o så får jag ta min kvällspåse i lugn o ro o riktigt njuta av stillheten o lugnet

Så gör jag o det funkar bra men när jag är hemma så skjuter jag fram frulle o lunchpåsarna för då tar vi det lugnt o stressar inte upp för vatten o påse drickande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar