fredag 11 februari 2011

arg

Jag är arg, förbannad, irro, less ja allt på en gång som värsta pmskärringen.
Men detta beror inte på pms
Det beror på tanten som kallar sin biologisk farmor, vi funkar inte ihop om ni inte hajjat det redan.
Jag hatar henne så ni anar inte

Finner knappt ord för vad jag känner bara jag hör hennes namn

Hon har just ringt rejält alkopåverkad o vill prata med skrutt, ja visst sa jag ring när du är nykter o han är vaken.
Det står jag för, skrutt är 5.5 år o behöver inte prata med sin farmor när hon är alkoholpåverkad utan dess like.

Idag fortsatte hon käfta o jag med för i det läget glömde jag dessvärre av att jag prata i telefon o bara kunde lägga på luren.

Hon anser fortfarande att vi ska folkbokföra skrutt hos pappan så pappan ska få bostadsbidrag o underhåll så han har råd att bo i lägenhet.
Fy fan glöm det lixom jag skiter i hur el var pappan bor så länge han inte bor i granne med mig då får vi problem o nej aldrig i helvete att skrutt folkbokförs nån annanstans en hos mig.
Ja men farfar tycker det är bra, ja jag älskar farfar men aldrig iaf

Alltså vi bor lever skyddat pga hur farmor o pappan är vvad är så jävla svårt för henne att fatta då?

O nu är jag mest arg o irro över att jag reagerar o blir arg för det känns som de då kontrollerara mig o fortfarande makten på mig på nåt sätt.
Jag vet jag inte ska reagera utan göra som vanligt skita i dem o leva mitt liv med skrutt o bara låta dem ha telkontakt med skrutt.
Tillslut kom jag på att det var en telefon så jag la på men fortfarande är jag upprörd o arg men kanske mer på att jag lät mig bli det.

Men hur hade ni reagerat då?

3 kommentarer:

  1. Försök att lägga bort dem nu och tänka på dig och skruttis så NI mår bra

    SvaraRadera
  2. Jobbig situation :( Hoppas det löser sig bättre för er..
    Jag testade en Allevo bar faktiskt :) mycket goda! Har inte gjort mig mer sugen på något eller så och den var väldigt mättande.

    SvaraRadera
  3. Försök att ta det lugnt de vill kanske bara få dig i urbalans.
    Få dig arg och få dig irrationell.

    Behåll ditt klartänkande och ditt lugn

    SvaraRadera