tisdag 8 mars 2011

bläää

Nu är jag stressad, mår inget bra alls, fan vad jag hatar denna jävla dag.
Sorry att jag svär men jag är faktiskt människa jag med.

Ska gå i ide idag

Orkar inget annat MÅR INTE BRA IDAG

Exakt 17.04 för 5år sedan kidnappades skrutts o hölls inläst i ett soprum nånstans i sverige i 14 mån.

Just nu mår jag skit

Jag vill må bra

Just nu orkar jag inte må bättre

Just nu orkar jag bara gråta o krama skrutts o kanske sova lite

Hatar dagen men ÄLSKAR SKRUTT ÖVERALLT ANNAT

4 kommentarer:

  1. Älskade sis tänker på er kom ihåg du är stark o kommer över denna dag

    SvaraRadera
  2. Vännen kom på vilken dag det är när jag läst, kom också tillbaka den dag när allt skedde, när allt starta.
    Älskade du ni har idag kommit så mycket längre och ni har varandra.
    Snart älskade vän är dagen över och då har du glädjen framöver att ta hand om

    SvaraRadera
  3. Älskar er så mycket, kommer inte på så mycket mer nu denna arla morgonstund

    SvaraRadera
  4. Habibi ta det lugnt idag

    SvaraRadera