söndag 23 januari 2011

egoboost

En tag nu när skrutt varit sjuk o jag inte kommit till jobbet så har jag saknat detta med uppskattning från min omgivning.
Alltså jag vet att skrutt älskar mig o uppskattar det jag gör men visst är det skönt att vara uppskattad av dem man omger sig med på tex jobb fritid el var vi nu en är.
Men jag har insett att man måste även uppskatta sig själv, peppa sig själv med positiva o glada tillrop till mig själv.
Flummigt?
Ja kanske, men okej då får det vara det då...

Men som jag ser det så börjar det ändå med att vi måste älska oss själva innan vi verkligen kan älska andra.

Så i 10 dagar framåt kommer jag förutom ha det stående ck-temat ha egotema där jag egobombar mig själv, kanske även nåt för er att delta i?
Ge er själva lite kärleks egoboost så här i början av året inför den stundande valentindagen o våren.

Start i morgon

3 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen hur du puschar (stavningen?) dig själv och även andra!! :)
    Jag blir såå glad av att läsa din blogg!!
    Fortsätt så :D

    SvaraRadera
  2. En helg är ingenting i det stora hela! :) Det är ingenting att ångra utan bara köra på igen. För mig sket det ju sig förra helgen också, men på ett sätt var det bra för det gav mig bara mer motivation :)
    Imorgon är en ny dag, heja heja!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ge dig lite kärlek istället

    SvaraRadera