torsdag 13 januari 2011

dag 7

Du har fixat v 1 som är det största hindret för många, håll fast vid ditt beslut o fortsätt nu blir det lite lättare.

GLÖM INTE ATT DRICKA VATTEN JÄMNT ÖVER DAGEN


Frukost: jordgubbschoklad vatten te o kardemummakaffe
Lunch: svamp vatten te
Kvällen: vaniljchoklad vatten o te

Trots allt så tycker jag veckan funkat relativt bra, jag är stolt över mig själv att jag klarat 1a veckan.
Nu längtar jag jag efter att få nyckeln till den stora hemligheten som sägs göra allt detta värt det...
Vad jag pratar om för hemlighet...?
Ketosen så klart.

Men min tid kommer det är jag säker på.....men när liksom...så var det tålamod igen.

2 kommentarer:

  1. Du kommer nog när som helst in i ketos :)

    Jag kör med naturdiet men delar upp det 3 ggr om dagen, ck är för dyrt för mig..

    SvaraRadera
  2. Avstå tuggumi. Du kanske är som jag och reagerar på allt eller så tar det mer tid men snart är du där :-)

    Fortsätt kämp och tappa inte modet syrran se framåt när vi går på stranden i sommar du och jag :-)

    SvaraRadera