lördag 1 januari 2011

ck dag 1

När man kör en kur med cambridgekuren så kan det vara bra att veta vad som sker i kroppen iallafall under första veckan.
Tänkte jag kunde göra liten sammanfattning här dag för dag dels hur jag upplevt dagen dels vad som stod i broschyren jag fick av min konsulent.

Enl broschyren så känns dagen bra.
Är man hungrig så dämpar man bäst det med vatten.
Mot kvällen kan man känna sig tung i huvudet, då kan vatten te el kaffe utan mjölk hjälpa.

Viktigt var även att fördela vätskeintaget jämt över dagen!

Japp jag tycker denna dag funkat bra hittills, dagens lunchsoppa fick ett mcdonaldsställe utefter vägen fixa till.
Det funka de var självklart lite brydda ibörjan men när jag vägledde så var de glada o kom med glada hejjarop, så jag åt min svampsoppa medan pojkarna o hasse åt mcdonalds mat o det har jag aldrig varit stor favorit så funka toppen.

Kvällens påse ljum vaniljsoppa med kanel o kardemumma dricker jag nu, medan nostalgikerna polisskolan är på tv, medan hasse o pojkarna äter sin mat i köket.
Just nu vågar jag inte utmana mig själv att sitta med dem för det skulle vara stor frestelse att äta, så detta alternativ får funka ikväll.

Ska jag sammanfatta min 1a dag på ren kur så måste jag ärligt säga att jag tycker det funkat bra o jag ser fram mot ny kur dag imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar