måndag 17 januari 2011

dag 11

Min cambridge dag har funka toppen idag har fått som ny energi i kurandet, inte för jag varit hungrig el sugen på annat, på länge men jag känner ny kraft igen :-)

Äter gott gör jag dessutom varje dag för jag tycker de allra flesta påsarna är väldigt goda med lite mer krydda bara, idag blev det...

Frulle: gröt med lite mer kanel, vatten te o kardemummakaffe, helt uppdenbart perfekt kickfrulle idag
Lunch: blanda svamp o kyckling med lite vitlökspulver, vatten o te
Kväll: ljum vanilj med kanel, vatten o te

En superdag i mitt tycke o ja nu ska jag skjunka ner i soffan med vaniljsoppan o se på tv bara.

2 kommentarer:

  1. Åh vad bra det vore om man kunde lösa det så :) Vart bor du förresten? Jag äter jordgubb, vanilj men vill även testa grönsak och svampsoppan.

    SvaraRadera
  2. Absolut, du kan maila mig på kim.en@hotmail.com :)

    SvaraRadera