lördag 1 januari 2011

dag 1

Vårt nyårsfirande igår gick lugnt till, precis som jag ville o önska mig.
Några av hasses vänner var över o alla barn var sams, vid 12 slaget var vi ute o sköt lite raketer.


Idag är det 1/1-11 min start dag för cambridge ren kur :-)
Så idag på morgonen när de andra åt sin frulle så tog jag min, en banan-choklad shake med tevatten o lite kaffe till.
Så gott ni anar inte.
Jag blanda ihop 1 bananpåse o 1 chokladpåse o sen tog jag hälften.

Eftersom vi nu är på hemväg o har åkt en stund så vågar jag inte dricka riktigt så mycket vatten som jag skulle behöva för att hinna med hela vattenmängden idag men det får jag kompensera sen tänkte jag.

Hur har ditt nyårsfirande sett ut o gav du några nyårslöften du vill delge kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar