tisdag 11 januari 2011

apar efter ;-)

Jag har apat efter kanbarablisnyggare så när skrutt o jag var ner på stan så köpte vi apelsinkaffe.
Kanbarablisnyggare har den åsikten att med smaksatt kaffe slapp man mjölk i vanligt kaffe, en ide jag inte tänkt på så jag köpte den rakt av bara så där utan att berätta det innan :-)

Så med nya glasögon o nya kaffesmaker ska vi då gå hem...trodde jag iaf....men skrutt kom på att han ville käcka av inne i leksaksaffären, så då gick vi dit.
Vi kom ut med diamantenspelet en nalle o bondgårdsyatzi.

Då går vi hem nu mamma, säger skrutt...men då upptäckte jag att det var rea även på the body shop o bara ville in o titta.
Så glad jag är nu, jag kom hem med mina favoriter white musk o hallontvålen var åter i lager :-)

Nu ska vi bara njuta av en härlig dusch o sen spela jakten på diamanten.
Lugn sysselsättning som hjärtläkaren ordinera fram till imorgon när vi ska tbx.

Tingeling

1 kommentar:

  1. Hoppas du gillade kaffet? Lyx i vardagen!
    ÄLSKAR dessutom "Försvunna diamanten" så det blir 4 guldstjärnor för din dag från mig ;)

    SvaraRadera