söndag 2 januari 2011

ck dag 2

Har varit trött idag, tror inte det har så mycket med ren kur att göra utan stilla sittandet igår när vi for hem, sen när de andra sov så titta jag på nån dålig film som jag ändå ville se slutet på.
Den sluta vid midnatt.

Iallafall dag 2 ren kur enl broschyren:
Man kan känna sig hungrig så man föreslås dricka vatten o lite mineralvatten kan dämpa hungern.
Man ska fördela de 3 måltiderna jämt över dagen.
Hålla tankarna borta genom att sysselsätta sig med annat.

Jag börja dagen med glädje för jag kunde äta min gröt samtidigt med de andra vid frullen idag.
Gröten var så god, love it, verkligen <3

Nu har jag en påse kvar idag o det blir min andra favvo ljumm vanilj med kanel o kardemumma i.
Det år min standard för kvällen jag älskar nämnligen det mesta som rör vanilj o vaniljsås ska vi inte tala om så gott det är.
Så nu kan jag sukta efter min vaniljsoppa med gott samvete :-)

Mår bra i övrigt nu förutom trött, för en stund sen så blev jag aldelles skakig ett tag, vet inte varför men jag upplevde det lite otäckt just för jag inte vet varför det hände om det är nåt jag ska bli van vid nu.
Har ni nån teori?

Sonen sover o jag tänker ta tidig kväll ikväll imorgon är det lång dag på jobbet igen efter all ledighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar