torsdag 20 januari 2011

glad

Ni anar inte vad mycket vi har hunnit med idag, vi börja storstäda skrutts rum o när jag stod o bytte gardiner så plingar det på dörren så skrutt fick öppna.
In kommer bara världens bästa allen å vad glada vi blev båda två av att se han el ja en stund var jag glad.
Han kommentera att jag var mindre :-D att jag gått ned i vikt så himlans glad jag blev.

Han ville ha kaffe o det är ju det minsta vi kan bju på, så mycket annat finns inte hemma då skrutt inte är mycket för fikabröd el sånt utan mer frukt o grönpojke.
Inga problem allen hade semlor med, fan fan fan
Men innan jag börja ren kur hade jag bestämt att 1 semla skulle jag få äta o varför inte just idag när goa allen kom upp.
Å så trevlig stund vi hade t o m skrutt smälde i sig en semla av bara farten.

Jag ångrar mig faktiskt inte men nu är det noll tolerans igen som gäller för mig.

Allen blev glad att höra att min vän yolanda med lilla nykomlingen India kommer o ska stanna hela helgen, så ville jag inte laga mat ikväll så var de välkomna till hans restaurang så skulle han bjuda oss o ja det nappa skrutt på direkt som älskar den maten de serverar där.

I somras var vi iväg på läger o 1 ggr/dag var det nyttig mat o då åt skrutt mycket mat sen 1 ggr/dag serverades lite mer onyttig mat som hamburgare strips o dyligt då rörde han bara i maten...så det gör mig så glad att han väljer de mer nyttiga alternativen hoppas det fortsätter även när han blir äldre.

Nu ska vi fortsätta vår städning av skrutts rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar