måndag 10 januari 2011

dag 4

Glykogendepåerna är tömda o kroppen förbänner nu sitt fett.
Man kan fortfarande känna sig matt men de flesta är piggare, orkar mer o kanske behöver mindre sömn.

Fortsätt dricka vattnet jämt över dagen.

Min dag:

Frulle: iskall skumbanan vatten te o pytte kaffe
Lunch: svampsoppa vatten o te
Kväll: vanilj vatten o te

Skumbanan = jag blanda banan o choklad.

Tycker dag funkat bra faktiskt har kanske fått in att fördela vattnet mer över hela dagen.
Huvudvärk ja men idag gick det över med alvedon.
Jag är inte hungrig men lite sug finns o jag är glad att skrutt tar detta så himla bra då våra måltider ser lite annorlunda ut.

Under gråtattacken igår så bestämde jag mig för att ha en bestämd väg+mätdag i veckan, så det får bli lö el sö det har jag inte bestämt nu vilken det blir o på dag 7 ska jag kolla med ketosstickor.
Varför detta nu då?
Jo enbart för att slippa nojja o att få in en neutral syn på detta med vikt o vägning o allt kring det, för jag vill inte föra över några sånna här nojjer till skrutt.
Det räcker med att en i familjen nojjar o jag har monopol på det i vår familj tänkte jag
Vilken härlig son jag har.

Idag är det även spårlöst :-) så ja en bra kväll hos mig.

1 kommentar:

  1. Smart att inte väga för ofta för du känner snart på kläderna. Fina lilla älsklingen din han är så förståndig så han ser att förändringarna behövs nu.
    Kul att jag får kommentera nu :-) ses snart hoppas jag

    SvaraRadera