måndag 24 januari 2011

dag 18

Min ck dag idag börja med jordgubbspåse vatten te kaffe som fortsatte med grönsak te o vatten o nu lite senare ikväll blir det vaniljpåse vatten o te.
Dagen har funkat okej bara jag som är trött o känner mig lite eländig pga en del tjäbbel på jobbet som tar kraft men om några mån så har det nog ordnat sig.
Omstruktureringar kan ju ta tid innan det funkar tipp topp igen.

Ska ju börja med lite egoboost o det känns som jag kan behöva det jätte mycket själv nu

Egoboost 1

Visst är det enkelt att jämföra sig själv med andra?
Snälla gör inte det för man förringar bara sig själv när man gör det, förminskar sig själv el rent av nedvärderar sig själv.
Hur bemöter du en komlimang du får tex....
Själv är jag jätte dålig på att ta komplimanger även om jag blir glad när jag får en.
Men jag övar på att säga tack direkt när den kommer för även om jag inte är perfekt så duger jag o får jag då en komplimang av andra ja då är jag värd den.

Nu tänker jag bara vara stänga av allt, krypa ner i ett varmt oljebad o samla kraft o massa jag-energi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar