torsdag 20 januari 2011

dag 14

Dagen börja bra o sluta bra.

Frulle: skumbanan vatten te o kardemummakaffe
Fm fika: semla o kaffe
Lunch: grönsak vatten
Kvällen: blir snart

Som sagt jag valde att bryta min nolltolerans o njuta av denna fantastiskt underbart goda semla som allen hade med sig.
Det skedde inte automatiskt utan jag överlade verkligen en bra stund med mig själv innan jag hög in o verkligen njöt av varje tugga länge o väl.
När skrutt i allen fikat färdigt o lekte med järnvägen, då satt jag fortfarande kvar i köket o njöt av min semla.
Så det är inget jag ångrar.

Lika så valde jag när jag ändå ätit idag att äta hos allen nu när våra besökare snart är här.
Det har jag oxå noga övervägt med mig själv o är faktiskt nöjd med denna dagen iallafall.

Kanske jag ångrar dagens beslut imorgon när det är nolltolerans som gäller igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar