onsdag 9 mars 2011

hej alla

Jag är tillbaka mår bra psykiskt igen visst det yrslar fortf men hoppas att de nya proverna jag tog i förra veckan o i mån ska leda till att man vet varför yrslet kommer på em.
El kanske har jag nånn läkare som läser som vågar testa bloggdiagnos det vore väl nåt :-).

TACK FÖR ALLA FINA VARMA KOMMENTARER IGÅR, ni är för goa allihopa så TACK av hela mitt hjärta.

Vad vi gjorde igår?

Jag lyssna o tog del av era råd tidigt på fm, vi var ute o sparka o skruttis trilla o slog upp läppen näsan o hakan, tänderna klara sig!
Vi har tandläkartid nästa vecka bokat sen långt tillbaka o när jag förde dialog med dem så trodde de att vi inte behövde komma tidigare men hade han ont som idag var vi välkomna så skulle en tandläkare titta på tänderna.

Japp det var tidig fm det sen var vi resten av dagen hos gårdsfarmor där även hasse hitta oss o där blev vi kvar innan vi alla gick bort o åt hos alenn.

Vessna hade sina barn med när hon kom o vi hade fått nya dvdfilmen med posten, så den titta vi alla på med glad entuiasm tom gårdsfarfar satt hela filmen

BOOG O ELLIOT 3 - CIRKUSVÄNNER.

Rolig o med massa galna upptåg som i de 2 tidigare filmerna, så glad att den kom just igår.

Tack för att ni orka med oss igår.

Idag är här o nu o jag ska vila mitt huvud idag o försöka efter bästa förmåga att bli av med yrslet. Solen skiner redan från blå himmel o skrutts ska till dagis efter kent agent

1 kommentar:

  1. Lider med Skrutt som måste tandläkaren, inge roligt men sånt som måste göras.

    SvaraRadera