lördag 12 mars 2011

mello

Japp så är det jag ska offra mig för hasses skull o titta på mello.
Det är inte riktigt min grej att titta på så risken är väl att det slutarr med att jag sitter o läser min bok el nåt liknande.

Vi är ute på landet just nu så bara det är ju mysigt, när hasse o pojkarna var in i stan nu o köpte pizza, så tände jag vår eldstad o tände massa ljus...
Så nu sprakar det mysigt från brasan, ljusen brinner pojkarna är sams o mumsar sin banan/kyckling/ananaspizza o hasse är på superhumör när han fick sin 4årtiderpizza o jag mår efter omständigheterna rätt okej o har min favvopizza=cappriosa med lök o vitsås.

Kvällens finalister som ska vinna det ärofyllda uppdraget att företräda sverige ute i europa senare i vår är:

Danny saucedo: in the club

Sara varga: spring för livet

The moniker: oh my god

Brolle: 7 days and 7 nights

Linda bengtzing: e de fel på mig

Nicke borg: leaving home

Swingfly: me and my drum

Sanna nielsen: i'm in love

Playtones: the king

Eric saade: popular

Jag har inte sett el ens lyssnat på bidragen tidigare el lyssnat på andras åsikter så för mig är låtarna ett oskrivet blad.
Ska bli intressant annars brukar jag ju gilla brolle o hans röst o sanna.

Har ni nån favvo redan?
Vem av dem tror ni har mest chans att klara sig bland europas konkurrens?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar