söndag 6 februari 2011

dag 6

Har gått som i dimma idag, hade ett tre tim långt samtal i natt med min goe vän I som mådde dåligt.
Hon ringde för att få höra mina erfarenheter sa hon o jag blev alldeles skakad när jag fatta vilka erfarenheter hon ville veta mer om.

De flesta vet ju att skrutt varit kidnappad i 2år o nu ville hon veta hur jag överlevde den tiden.
Hon berättade att hennes fina töser L o A rövats bort av sin far förra söndagen o det var ju så med skrutt då för några år sen med men nu kommer hennes berättelse skiljas från min o skrutts.

Hennes ex kasta sig igår framför ett tåg o dog men ingen vet var töserna befinner sig just nu, för den ende som visste det var pappan som hoppa framför tåget, så polisen befarar det värsta nu.....
Jag lider med henne just nu...
Finns inga ord hos mig o jag brukar inte vara ordlös direkt

Skrutt o jag valde att ta vara på det vackra vädret idag så tillsammans med gårdsfarmor o gårdsfarfar tog vi med matsäck o gick ut en sväng i skogen, skrutt uppskatta varm oboy med äggamacka med de övriga o själv hade chokladpåse o skaka ihop med lite varmt vatten.
Blev okej men jag föredrar ju att vispa ihop påsarna o choklad är egentligen ingen favvo om jag inte blandar den med banan el jordgubbspåse.
Men för att varit ute på picknick så gick det bra :-)

Så dag 6 har ur cambridge syn funkat bra, nu ska vi mysa o jag ska påbörja sista vattenlitern.

Hur har er dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar