tisdag 15 februari 2011

dag 15

Tack för alla peppande o stöttande kommentarer som haglat in ni är guldvärda även om jag såg dem först nu o alla ni som läser utan att lämna avtryck genom en kommentar efter er, tack för att ni läser ni är guldvärda o håller mig nyfiken på vilka ni är.
Men det är kul att så många länder är representerade som läser min blogg.
Vill ni o vågar ni får ni gärna berätta vilka ni är.

Japp detta är en intressant dag för jag föll för hotellfrukosten med exakt allt som den innehåller.
Sååååå gott :-) o så himla långt ifrån cambridge viktprogram jag kommer idag.

Men jag ångrar faktiskt inte mig, ja okej det var inte ett helt genomtänkt val jag gjorde men jag har dock valt att kompensera detta med camdridgepåse till lunchen o faktiskt lyckats fått i mig alla vattenlitrar jag ska ha i mig idag o det gör mig nöjd.

Skrutt o jag ska ta igen kärleksdagens middag som vi missa igår så vi ska gå upp till alenn o äta på hans restaurang tillsammans med gårdsfarmor o gårdsfarfar som varit gulliga att haft skrutt sen sön så hoppas denna timme innan vi ska äta går snabbt för vi är hungriga nu

Supertack

1 kommentar:

  1. Tack för din fina kommentar :) Och ja, västernorrland är verkligen speciellt! Man mår bra när man är här :)
    Åh gott med hotellfrukost! Det förtjänar du =)


    Kim /kimengstrom.com

    SvaraRadera