tisdag 1 februari 2011

nolltolerans

Japp det ska jag ha en stund framöver.
Nolltolerans alltså
Enbart flytande materia ska komma in i min mun från idag.
Jag ska fixa detta, jag är en människa som varit med om bra mycket tuffare saker en detta...

Så idag börjar jag om igen, igen o igen, är så less på mig själv o att alla andra kan äta utan att gå upp men inte jag inte.
Skulle andra gå upp 2kg går jag upp 22kg istället.... Blääää

Nu är det stopp, slut, finito där tog alla de orden slut - kan ni nåra fler liknande ord håva in de till mig så blir jag glad, för då blir det slut för mig på många språk o det är superbra ju då kan det inte fuskas alls på nåt språk.

Dag 1 = nolltolerans o det ska fixas för nu är jag less på mig själv
Fattar ni?
Har egentligen ingen betydelse om ni gör det för nu är det viktigast att JAG fattar

Förslag, tips bara ös in med dem bara o vet ni vad slut på andra språk heter in med det med

Ha det bäst där ni är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar