söndag 13 februari 2011

dag 13

Har haft ett långt o närande samtal med min kusse idag, var längesen jag skratta så hjärtligt som jag gjorde med henne idag.

Har inte riktigt löst detta med cambridge när jag åker för jag gillar inte flygtoan så jag tänker nog droppa allt vatten o dricka mer därnere o hoppas att jag inte kommer få sån skallebank.
Har med mig lite påsar så det räcker till jag kommer hem så ja jag hoppas få till det annars så får jag ta lite proteiner.

Det blir bra det känner jag på mig
Skrutt var mycket upprörd arg o ledsen nu när jag for så det är med blandade känslor som strider i mig just nu.
Jag vet han har det toppenbra men det är svårt endå när han var så kopiöst utom sig av gråt o undran varför jag inte kunde va hemma på kärleksdagen (alla hjärtans dag)

Å så dåligt samvete jag med fick på kuppen jag som inte ängnat det en tanke tidigare ens.

Nåja vet inte om jag kommer åt ett it-cafe där nere annars blir det tomt på bloggen fram till på ons

So long o håll tummarna för mig nu

1 kommentar:

  1. Jag har hittat före/efter bilderna lite överallt, kommer inte ihåg faktiskt, brukar spara när jag ser nån :) minns att den sista gjorde gastric bypass men resten har jag ingen koll på, tror dock inte det är cambridge.
    Skulle vlja ha lite mer cambriddge före /efter, tycker hemsidan är ganska dålig på det..
    Men ja visst är det härligt! Snart är vi där vi också ;)
    Kim /kimengstrom.com

    (ps, det är fortfarande krångigt att kommentera, men med lite vilja våld och vaselin... ;))

    SvaraRadera