tisdag 28 december 2010

stolt

Idag är det 4 dagar kvar... :-)

Acceptera ditt ursprung o din barndom så kan ditt hjärta få ro....

Hur gärna vi en vill så kan vi inte förändra hur vårt liv fram till idag har varit, jag skulle önskat att min älskling inte kidnappades o satt instängd, men nu gjorde han det o det kan jag inte göra nåt åt idag.
Men jag kan göra vad jag kan för att hjälpa han att må så bra han kan idag o jag kan se till att vi har det lugnt o tryggt idag runt omkring oss.
Men jag kan inte få det ogjort....
Men jag kan även göra de förändringar i vårt liv så att vi kan försöka förhindra att det sker igen.

Min inställning till allt går upp o ned, men idag lever vi i harmoni med dem vi har runt oss, vi lever skyddat o har fått bygga upp alla sociala kontakter igen.

Välj med omsorg!

Var kräsen med dina relationer, välj dem som får dig att må bra!

Vårda dina relationer o var stolt för den du är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar