tisdag 28 december 2010

härlig dag idag

Har ni haft en härlig dag idag?

Det har jag haft hasse o jag hade bestämt innan att vi ska inte ge varandra julklapp med våra barn, tror ni han höll det?

Svar nej....men jag tänker inte skälla på han för det var nåt jag verkligen ville ha vill jag lova.
Så han är förlåten

Jag fick en dag med han på stadens spa, med massage, inpackningar, mat, frukt o ja lugnt o skönt.
Tystnad det var tyst, helt tyst...vet inte när jag hade så tyst omkring mig en dag senast.
Med 2 busiga 6åringar blir det inte så tyst :-)

Det var så härligt..jag lovar jag är en ny jag nu :-)

Samtidigt var det jobbigt att vara ifrån skrutt som ska sova hos hasses föräldrar i natt dessutom, så innan vi for hem åkte vi in om dem så jag fick kramas lite med skrutt.

Nu sprakar elden i öppna spisen o jag har det bara bra o är helt avslappnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar