måndag 27 december 2010

bestämt mig

Nu har jag bestämt mig, för tillfället mår jag tipp topp bra, så jag kommer faktiskt inte flytta över vår historia till den här bloggen.
Varför?
Jo för jag känner som sagt att jag mår bra o jag behöver lämna det bakom.
Just nu kan jag leva ett bra liv o veta att det som hänt, har hänt men nu är nu.

Det finns kvar i vår historia o det kommer det alltid att göra för det är en del av skrutt o mig, skrutt var kidnappad o instängd i källaren i 14 mån.
Han har som konsekvens fått sitt hjärtproblem men mår bra idag trots det.

Vi lever i harmoni, trygga o lugna skyddat o på säkert ställe.
Jag nöjjer mig med att ni får veta det.
Jag ser framåt nu o lägger den destruktiva tiden bakom.

Ny blogg ny vikt o må ännu bättre blir det jag tänker fokusera på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar