söndag 3 april 2011

Vilar

Just nu kommer jag ta lite bloggvila, det är för mycket kafs på jobbet som tar för mycket energi.
Så jag har just nu ingen ork över att skriva.

Hur långt uppehåll det blir vet jag inte, kanske kommer tillbaka efter sommaren.
Iallafall tänker jag fortsätta läsa mina favoriter o kommentera där så saknar ni mig finner ni mig hos:

- Mona Påna (länk nedan)

Eller hos några jag funnit för några dagar sedan och som berört mig till max adressen dit är:
yasa-minlillafamilj.blogspot.com


Hoppas ni sköter om er tills vi hörs igen

1 kommentar:

  1. Ja man ska inte känna någon press på sig att uppdatera sin blogg då blir det bara jobbigt. Men va kul att vill stanna kvar att läsa min. Hoppas jag ska roa dig och hoppas det ordnar sig på jobbet och allting runt omkring.
    Kramiz

    SvaraRadera